• Emma
  • chacha bloggen

    nejrå men nu hade jag tänkt att börja blogga lite igen.
    jag ska ju tyvärr vara borta i två veckor nu, men jag hade tänkt¨
    att skriva lite i worddokument vad jag gör och så sen så lägger
    jag upp det på bloggen senare när jag får tillgång till internet.
    sp just nu så sitter jag och väntar på felicia och mamma som e vid
    läkaren och ska få såret omlagt. hon skar ju sig när vi va
    på nån strand så det vart typ världens sår, jag svär!
    men nu måste jag värkligen fortsätta med packningen, annars
    kommer mamma att döööda mej...
    och nu kommer felicia att döda mej ist ;*

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0