• Emma
  • Ny dator!

    Ä N T L I G E N !
    äntligen en ny dator! i can live again :D
    dagen har verkligen  varit perfekt!
    skolan, perfekt, badhuset, perfekt.
    sen när jag å felicia hade vart där då ringer jag pappa
    för att höra om han har fått nåt mail  elr nånting om att
    den hade kommit, svaret var: ja jag är påväg
    till konsum för att hemta den.
    gissa om jag blev glad!
    den är skitbra verkligen! 500 gigs hårdisk och
    cam, vad behöver jag mer säga?
    haha :D
    nu har jag bara 1024 bilder att rensa på kameran -.-'
    inte så kul att tänka på det...
    men allt kan itne vara prefekt ;D
    bilden får bli slumpad, hade gött!
    bilden får bli på kwääki, va länge sen man såg han<3
    måste bara skriva att pappa står och dansar ute i vardags-
    rummet. Inte en vacker syn direkt ^^

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0