• Emma
  • Jullov!

    AWESOME! jullovet är här!!
    Så jädrans gött.
    Fick betyg idag, har sänkt mig från mvg till vg på Spanskan...
    Ingen rolig syn...
    Aja, skit samma, sammanlagda poängen blev 260. Det är väl ganska bra ;)
    Fatta, i övermorn är det JUUULLLL!
    Ikv blir det att baka lite mer knäck, klä granen och tomta för Elin.
    Karin sov här igår, så vi var ute och tomtade lite då också.
    Det är så kul och se små barn helt överlyckliga över att få se en tomte.
    Man ser värkligen lyckan i deras ögon!
    Man blir ju glad samtidigt för att vet hur det var själv när man var i den åldern.
    Det gjorde verkligen ens dag när man såg tomten smyga runt huset.
    Tider tider...
    Har varit dålig på att blogga, men jag har faktiskt en ursäkt... Eller nej det har jag inte.
    Men jag ska försöka försöka bli bättre på det.
    Blir iaf några bilder från julgranspyntningen och knäckbakninge, Kanske lite från
    tomtandet. Men det beror på om jag orkar. Så jag lovar ingenting.
    eftersom att jag ska gå på långpromenad med denna herre så
    får han bjuda på bild.
    De bortrakade benen och halsen beror på att han har haft hjärnhinneinflamation...
    Han går på medicin och kommer antagligen (hoppas vi) att bli frisk.
    Han är inte döende men man vill ju att han ska bli sitt naturliga jag.
    Det är bara att hålla tummarna för vår lille pojk 

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0