• Emma
  • Sportlov

    sportlov sporrtlov. Fyfan va skönt!
    Sitter och tittar på Barcelona, Mamma och jag däckar snart...
    Pappa sitter och berömmer Messi (fotbollsspelaren)
    Och felicia vet jag inte va hon gör ^^
    tror faktiskt att jag ska ta och å ooch lägga mej snart.
    Ska köpa zoo tycoon (Y) Så jävla bra tidsfördriv de e!
    Jag hade de när ag va mindre men skivan repade sig"/ Men jaja,
    ett nytt gör abselut ingenting.
    Jag har TVÅ prov nästa vecka :o
    fyfan va drygt, man orkar liksom inte plugga inför ett prov på ett sportlov,
    på sportlov ska man chilla.
    aja skitsamma nu ska jag däcka med mamma,
    puss ;*

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    2011-03-04 @ 17:26:43




    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0