• Emma
  • bara nytt skit

    kan det vara så jävla svårt att bara koppla i en mobil
    i datorn, ja tydligen. Man ska hålla på att ladda ner en massa
    program för att få den att kunna kopplas till datorn. Och när man har
    gjort det, då går det fan inte att öppna...¨
    Man blir så sur på sånt här nytt skit.
    Varför kan det inte bara vara som vansligt att man kopplar in den
    i datorn, öpnnar filen, lägger in det man ska ha (i mitt fall musik)
    och sen bara ta ur den? Så enkelt.
    Men nejdå allt ska krångla.
    Jag gör ett till försök men det kommer väl antagligen inte att gå det heller.
    då får pappa ringa till supporten och klaga så att jag får lite musik
    i telefonen.
    Aja inget mer klagande, snart blire pizza och mys framför tv:en :)
    bilden togs när jag och mamma var påväg till Spanien, eller om det var påväg hem?
    Aja, det är iaf Alperna som sticker upp över molnen. Riktigt fin :)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0