• Emma
  • Fotbolls träning i regnet

    Ett härligt pass med fotboll idag. Har inte kunnat varit med på
    träningarna på grund av min cp höft -.-
    -men det gick faktiskt bra idag :)
    och när vi skule spela match mot killarna så börjar
    det såklart att regna, åska och blixtra...
    så då fick vi låv å gå in in omklädningsrummet.
    Men efter en stund på drog jag, Sandra, Felicia och Elin ut och
    spelade endå. Vi körde inläggsövningar och lite sånt smaskigt.
    sen kom resten ut och vi fortsatte träningen.
    sen när jag och felicia va påväg hem så började det såklart att spöregna,
    åska och blixtra igen -.-
    När vi var påväg över bron så stannade jag och bara glodde ner i vattnet,
    det var världens sandmåln nere i vattnet. Om det var blixten som hade slagit ner
    vet jag inte, men de såg iaf ut som det. Då hade vi brottom över bron kan jag
    säga!
    haha så kult.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0