• Emma
  • Hemkunskaps pluggning

    har äntligen fått hem den där dumma hemkunskapsboken...
    Skolan har fan inte ens råd med böcker, och det är illa!
    Aja, jag har inte en aning om vad jag vill längre,
    antingen rättvik eller gävle.
    Det såg verkligen ut som en asbra skola den i gävle,
    fick ju inte världens bästa intryck av rättvik precis...
    Men aja, det verkar iaf som att d e en bra skola.
    Men om jag flyttar till gävle så kanske jag inte får inackorderingstillägg.
    Ähh skit samma.
    Nu ska jag väl börja med den där jävla boken, sen blire fotboll!
    asum!
    hihi, så fina!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0