• Emma
  • Höstlovet är nu officiellt över...

    Och tur e väl det!
    Nejdå, men de ska faktiskt bli kul att få träffa alla igen,¨
    imorn ska jag testa en ny strategi, nämligen att gå upp,
    steka ägg, göraa varm choklad och en toast. Sen sätta mig vid bordet, kolla på
    1 eller 2 simpsons-avsnitt (beror på hur mkt jag hinner)
    sen klä på mig, sminka mig och allt det dör normala
    man gör på en morgon.
    Sen iväg till skolan, bra plan eyy?
    haha den kommer säkert inte funka endå...
    för det första så suger jag på att ta mig upp ur aängen,
    och för d andra sp kommer jag inte orka steka ägg eller göra
    varm choklad. Dumma mej.
    haha...
    btw! jag kan varmt rekomendera chatroulette!
    det är tamefan den roligaste sidan there is!
    iaf när man hittar snygga snälla pojkar som bara vill chatta och inget annat...
    riiirktigt kul!
    aja, I´m gonna try to get some sleep now,
    xoxo

    Kommentarer
    Postat av: Gluten

    Lät som en bra idé :)

    2011-11-07 @ 07:06:26




    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0