• Emma
  • Olalaa

    Inte vet jag vrf jag skriver sådär, har liksom inget liv bara...
    Aja back too life, jag och marcus har startat engelsk blogg,
    om någon är intresserad så kolla in är: Marcus och min blogg
    Haha medans jag håller på med reklam så tycker jag att
    ni samtidigt kan kolla in min och karins blogg, not on english,
    i garantee!. Aja kolla in här: Karins och min blogg
    Det var väl det jag hade att reklamera om.
    .
    Tack så mkt fr alla söta gästboksinlägg, har nog inte tackat
    för det förut. Men tack! Jätte sött!
    .
    Det om det, jag kan väl fortsätta skriva lite om vad som händer
    i mitt liv just nu... haha
    Vi har fått en badtunna! så jävla gött asså! bad på fredag
    hoppas jag innerlit!
    Imorn hänger karin med mig hem, då blire antagligen ett inlägg
    på våran blogg. Kolla in imorn, ungefär klockan, vad ska vi säga
    3 kanske? haha nejdå, men kolla in iaf.
    Vi ska iaf gå och dansa med esteterna för att lära oss thrillerdansen
    och gå zombiewalk. Vi ska vara utklädda till zombies om d var någon som inte fattade.
    Sen drar iaf jag till vuc på såntdär gymnasiegrejs.
    Sen på torsdag... aja ni bryr er inte, jag kommer att hålla er uppdaterade
    n'r jag har tid... och lust.
    Aja bilden blir väl från mitt tidsfördriv idag, aa ni fattar när ni ser bilden
    vilket vackert och kul liv jag har...
    (klicka på bilden för större)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0