• Emma
  • prao på flottaren!

    Hej alla söta!
    jag tycker att alla ska komma och äta
    på flottaren denna vecka. Jag å Olivia ska nämligen
    praoa där hela veckan! kommer bli grymt! <3
    frågan är ju då vad man ska a på sig, tror att jag
    ringer henne imorn å ser vad hon ar. Kanske ser lite
    proffsigarae ut om vi har något samma kläder. Skulle ju se
    lite kul ut om jag kom med typ mjukisbyxor och världens pösigaste
    tröja medans hon kom med fina tighta jeans och ett linne .
    haha.
    Det ska väl inte bli så katastrofalt.
    .
    De är så underbart skönt att slippa alla prov.
    Har bara en inlämningsuppgift till fredagen.
    aja ska titta vidare på pheneas och  ferb,
    haha sötis ;*

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0