• Emma
  • random

    tänkte bara slänga in ett inlägg innan morden i midsomer.
    har haft mys med familjen hela kvällen. Det har varit pizza,
    gråtfilm, polisfilm... aa gaska mkt iaf.
    vi har fått upp våran badtunna nu, så det blir badning på freeedag!
    can´t wait!
    haha har tänkt på att slänga in ett inlägg på engelska, bara för kul ;)
    men det får bli när jag har tid, och lust.
    Jag skulle ha laggt upp en bild på tunnan, men eftersom
    att jag inte har usb intag eller webcam på denna jävla
    cp dator så får ni nån gammal random bild.
    har skickat in den på lagning, varit där i en vecka
    så jag hoppas att den kommer iaf nästa vecka.
    Men jag brukar inte ha så mkt tur med det där så det blir
    väl antagligen om en månad eller två...
    Jävla acer....
    finaste ♥

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0