• Emma
  • God morgon!

    fast inte så speciellt god...
    har typ varit uppe hela natten utan att somna
    och när jag äntligen somnat så vaknar messi
    och sätter igång världens spykalas...
    stackarn.
    Ska väl ta åå 'ta frukost och väcka felicia igen.
    jag gör det bara en gång till sen så får hon
    fan komma försent.
    .
    ååå vad jag älskar min dator btw...not!
    trontu på fan att den har pajat igen? -.-'
    får väl lov å skicka in på reparation, jävla ku
    liv man har just nu, prov, inlämningsläxor, prov,
    lite mer inlämning och... sa jag prov?
    aja ska ta å sätta fart så att kära lilla joel inte
    behöver vänta såå himmla länge ;)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0