• Emma
  • Jag vet

    jag är skitdålig på att blogga nu...
    Men man har typ aldrig tid, först ska man ha en massa
    prov, och läxor och massa skrivuppgifter och
    allt vad det är -.-
    men men jag ska försöka att börja igen.
    Ser just nu på simpsons, eller ja, family
    guy men de e typ samma sak, lika  roligt iaf :D
    varit i äppelbo idag och varit funktionär...
    *ta upp höjdhoppspinne* vilken otur!
    men det var nära! *ta upp pinne* det går nog bättre
    nästa gång! *ta upp pinne* Åååh, men det var bra jobbat!
    så ja jag har ont i ryggen och i armarn och jag har
    ont i halsen efter att ha varit jättejättesnäll
    mot små barn :)
    fast nu är jag faktiskt ganska trött på barn...
    nejdå inge negativt nudå, men ska väl snart ta å laga mat åt pappa
    och felicia. det märks verkligen när mamma är borta.
    Men jag har ingen idé om vad jag ska laga, det får bli nästa
    problem.
    Nemen kolla vilket långt inlägg det blev! kanske blogglusten
    finns där någonstans ;)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0