• Emma
  • Söndag full med läxor

    ska iaf försöka göra alla, elr iaf so:n imorn så att jag
    kan dra till ug imorn!
    jag och karin har tänkt att gå på skateboard för tjejer.
    askul!
    iaf, denhhär läxan gör mej helt död...
    men har inte så mkt kvar, kommunen och fördelar nackdelar
    för diktatur och demokrati.
    men det är ju så att man sitter framför tv:n sammtidigt och
    det är väl inte den bästa kombinationen...
    men men, bra program iaf...
    blir ensam hemma ett tag när mamma  drar till sthm (Y'
    så på onsdag till torsdag antagligen filmkväll här :D
    haha så olydiga så... skvallra inte! ;)
    men jag ska väl fortsätta med dom där jävla läxorna...

    Kommentarer
    Postat av: karin

    men du vet att jag ska jue nt te ug e möra...

    2011-09-25 @ 15:58:27




    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0