• Emma
  • Ug

    ikväll blir det UG med Karin <3
    tänkte lära mej lite skateboard xD
    kul kul!
    men först blir det lite so och tv, antagligen mer dator.
    sitter just nu och lyssnar på världens sämsta sångare alltså!
    fyfan, jag råder er att inte kolla,
    men för rolighetens skull så, kolla!
    så jävla sämst! ni får ett klipp när jag har
    skrivit detta.
    Felicia och smedbergsskolegänget från skollaget har varit
    på match idag, vinst ofc!
    Så hon ska väl komma hem snart, typ om en timme eller
    två, nejdå. Nu skriver jag detta bara för att jag har brist
    på saker jag kan skriva här...
    men kanske... nej.
    Men iaf, här får ni den usla sångaren, enjoy! :D
    .
    .
    haha so funny

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0