• Emma
  • Design klar

    Nu är jag nöjd för stunden iaf, nu e den lite roligare än förut.
    Första skoldagen på en vecka, känns ganska kul faktiskt, träffa
    marcus och karin igen :*
    Karin va me mig hem idag, jag gav henne och jonis skjuts hem. Jag
    och Karin matade anki och kwääki och va ut på prommis i skogen, ni vill
    inte veta några detaljer.
    Sen körde jag ner henne på byn till stationen och  skjutsade förbi  lite
    kläder och mat till Felicia. Hon e nere på skolan och förbreder nån upp-
    visning de ska ha.
    Duktig chey!
    Ska ta och sno lite godis från pappa, mer imorn.
    g-night!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0