• Emma
  • Hockey, gummi björnar och choklad

    Det är en härlig blandning! och såklart håller jag på Skelefteå! Konstigt nog så är det mamma som sitter och skriker i soffan och inte pappa, en annorlunda känsla...
    Ska snart ta bilden ner med pappa och hemta felicia på teatern. Det repar för fullt inför imorgon då det blir en musikaluppvisning. Felicia spelar huvudroll, så jag är så stollt äver min söta syster ;*
    Imorgon blire fortsatt arbete med brevlådehållaren och brevlådan på söjden. Kommer bild imorn på hur långt jag har kommit.
    Förresten! Var ju och gjorde skoterprov idag och jag klarade det! så äckligt skönt! Gissa om jag var nervös, hade knappt pluggat ett dugg. Men det gick till slut, tack och lov!
    Nu ska jag joina min familj i tittandet av matchen, ha det!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0