• Emma
  • Sälen week

    Riktigt skön vecka med skidor och familj.
    Därför har jag inte kunnat blogga, men jag ska börja nu igen
    har jag tänkt. Underbara Karin har nu skaffat blog "dalasydd".
    Ricktigt najss, sygrejs och sånt.
    Jag har officiellt kommit in på Rättviks gymnasie, eller iaf tror jag det.
    Det stog att alla som säkt blivit intagna, och då tror jag väl att de e så.
    Nu ska jag ändra lite design eftersom att det börjar bli lite gammalt.
    Så det ska jag börja med nu då.
    Ha det grymt, skola imorn, slut på påsklov...
    chaoo
    ni får en skön bild, en som blev nöjd när vi kom hem!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0