• Emma
  • Estetshow

    Hej hej!
    Ikväll ska jag ner och se på "gott och blandat", en konsert av esteteleverna på VUC. Det kommer bli kul, de har alltid något bra att visa upp. Så kom till Vansbro bio ikv klockan halv 7, kommer bli grymt!

    Tittar just nu på project runway, jag fattar inte hur folk kan tycka att det designarna gör är fint, eller iaf det som jag ser nu, bedrövligt! Nejdå nu ska jag inte sitta och klaga.

    Körde runt lite i Vansbro idag med pappsen, det är helt sjukt hur kul det är att köra! Skit i ozonlagret ut och kör people! Haha.

    Idag har det vräkt ner med regn, inte så hemskt lysande ;)

    Vad händer på valborg?






    Jag tror att jag ska göra glass ikväll, såg denna bild och då e det ju klart att man blir sugen  (:


    ┏┓┊┊┊┊┏━┓┊┊┣┫AVE A
    ┃┣━━┓┊┃┏┛┊┊┊┊┊┊┊
    ┃┃┏┓┣┓┃┣━┓┏┓┏┓┏┓
    ┃┃┃┃┃┃┃┃┏┛┃┃┃┗┛┃
    ┃┃╰╯┃┃┃┃┗┓┃┃╰━┓┃
    ┃┣━━┫╰╯┃┏┛┃┗┓┏┛┃
    ┃┗━┓┗━━┫┗┓╰━┛┗━╯
    ┗━━┛┊┊┊┗━┛SATURDAY

    Kommentarer
    Postat av: your darling!

    Jaa, vad händer på valborg? jo det är ju så att jag ,du och Jonis ska ha de riktigt skoj!! :*

    2012-04-24 @ 23:01:54
    URL: http://dalasydd.blogg.se/




    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0