• Emma
  • 23/01-12

    känns wierd att skriva 12 o.O
    hihi naughty..
    Idag blev iaf jag och marcus haffade. för vad tänker jag inte
    säga. Det är en hemlis :)
    sitter och kollar på degrassi! awesome!
    fast nu blev d scrubs, awesomare!
    i skolan så har jag karin och marcus varit duktiga och bakat rulltårtiss.
    om jag hade en bra tfn med blogg.se i mobilen, exempelvis en iphone,
    så skulle jag ha lagt upp bilder från denna otrooliga bakning ;)
    men det får väl bli ännu en randombild... sad
    kanske blire sälen i helgen också. men de beror på hur min äckelförkylning är -.-
    xoxo

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0