• Emma
  • Bandyturnering

    Hejsan, som sagt så hann jag nu sl'nga in ett inlägg.
    Idag i skolan ska vi ha bandyturnerring, eller 6,7 ovh 8orna har.
    Vi har imorgon.
    Man ska ha olika teman och våran klass har sagofiigurer. Jag ska
    antingen vara shrek eller odjuret i skönheten och odjuret.
    Jag och Jonathan har nämligen slått vad om att tentan som vi har i
    fysiken ska vara inlämnad på tisdag.
    Han tror fredag, jag tror tisdag.
    Om jag vinner måste han vara fiona och om han vinner måste jag vara
    odjuret.
    Lite komiskt, vart ska jag få tag på ett odjursdräckt? Det får bli jonis problem.
    tänkte ta med mig kameran imorn för att se om någon snäll själ kunde ta
    lite bilder. Vore ju kul att ha kvar...
    Btw, jag har ju börjat skrivit när nästa uppdatering kommer. Det ät för att
    ni ska veta när jag lägger upp så att ni slipper få en besvikelse när ni kommer
    in och ser att jag inte uppdateerat... eller nåt sånt.
    haha, aja.
    Nästa uppdatering blir nog efter skolan, inte i skolan för där har jag inte
    tid. Mycket att göra.
    xoxo

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0