• Emma
  • god mat - I can tell

    Jag sitter inne u bastun och mumsar på hellströms korv. Jag dricker
    ur flaskan med julmust i och njuter av värmen.
    Sen går jag in i duschen och när jag kommer ut så möts jag av lukten
    av grillad kyckling. Inte fy skam,!
    Har gjort lite läxor oxh gtrejs ocksp, har bara tvååå punkter kvar, de fixar
    jag imorn på il tiden.
    Som ni kkanske har märkt så har jag gjort om desginen lite.
    ser helt fucked up ut med det vita neranför headern, jag vet, men de e en smaksak.
    blir väl ingen bild idag heller, trist...
    jag är en trist människa så vad gör man? :)
    ska väl ta och röra på mig, iaf så långt som till tv:en.
    hihi, kul att jag har 2 eller 3 besökare per dag! faktiskt jävligt stålt!
    xoxo

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0