• Emma
  • Återtar bloggandet

    Nu när jag sett mina kompisar blogga en massa så börjar den där blogglusten komma krypandes. Vem vet? Kanske jag börjar på allvar igen?


    Pappa skickade iväg väärldens härligaste sms tidigare idag, "Hej älskling, håller på och eldar i karet för fullt, när kommer du hem idag? puss"
    Livsglädjen där alltså.. haha!
    Så nu är jag precis uppkommen från det 39 gradiga vattnet som jag suttit i 5 timmar. Musik, prat och mys med familjen efter sex veckor är härligt! Har kommit fram till att det var sex (!!) veckor sedan som min familj var tillsammans allihopa, inte okej!


    Klockan börjar bli mycket, snart halv ett, så därför säger jag godnatt! Kanske vi hörs igen?

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Lägg namnet på minnet

    E-postadress: (Bara jag ser det)

    Hemsida/Blogg:

    Vad har du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0